Veelgestelde vragen

Bestelling

Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?
Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op. In de meeste gevallen kunnen wij dit vóór 16:00 op de dag van de bestelling nog wijzigen. Al onze orders worden automatisch doorgestuurd daarom is het niet mogelijk om al afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja dat is mogelijk, op de afreken pagina kunt u kiezen voor afhalen op ons afhaaladres.
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten afleveren?
Ja dat is mogelijk, op de afreken pagina kan je kiezen je bestelling ergens anders te laten afleveren door het afleveradres te wijzigen of een ophaalpunt van PostNL te selecteren
Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij een PostNL afhaallocatie?
Ja dat is mogelijk, op de afreken pagina kunt u kiezen voor afleveren op één van de 2850 PostNL locaties in Nederland.
Wat kan ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat er een tijdelijke storing is bij de betaalprovider, er een typefout zit in u e-mail adres of dat de e-mail in u spam box terecht gekomen is. Het systeem slaat alle bestellingen op waardoor de kans groot is dat de bestelling alsnog verzonden is. Mocht je toch graag een ordebevestiging ontvangen kan je contact met ons opnemen per e-mail.
Wat kan ik doen als ik een verkeerd verzendadres heb doorgegeven?
Neem hierover zo snel mogelijk contact met ons op. In de meeste gevallen kunnen wij dit vóór 16:00 op de dag van de bestelling nog wijzigen. Onze orders worden automatisch doorgestuurd daarom is het niet mogelijk om al afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen.
Kan ik een kortingscode of cadeaubon inwisselen?
Het inwisselen van een kortingscode is mogelijk, op de afrekenpagina kun je de code invoeren en wordt de korting verrekend in je winkelmandje. Helaas is het op dit moment alleen mogelijk om cadeaubonnen in de salon te verkrijgen en te verzilveren.
Hoe worden de prijzen aangegeven?
Alle prijzen worden inclusief BTW en exclusief verzendkosten aangegeven.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De betaling verloopt via Mollie, hiermee ben je verzekerd van een veilige betaalomgeving

De betaalmogelijkheden:
- IDeal
- Klarna: achteraf betalen +€1,00

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
De bestelling wordt verzonden op het moment dat uw betaling bij ons binnen is. Dit betekent in de meeste gevallen dat als je voor 16:00 besteld je bestelling dezelfde dag wordt verzonden.
Waar kan ik mijn zending volgen?
Je ontvangt bij elke bestelling van ons een track & trace code in je e-mail om je bestelling te volgen.
Wat is de levertijd?
Als de bestelling voor 16:00 besteld en betaald is, wordt het dezelfde dag nog verzonden. De levering verloopt via PostNL, zij leveren van maandag tot en met zaterdag tot 21:30 uur.

Helaas hebben wij geen invloed op de precieze leveringstijden van de PostNL. Mochten wij onverhoopt niet kunnen voldoen aan onze levertijd stellen we je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte.
Wat zijn de verzendkosten?
De prijzen zijn exclusief verzendkosten, de verzendkosten bedragen:

Nederland: € 6,95 voor bestellingen onder de € 99,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 99,-

Kies je ervoor om je product op te halen, dan vervallen de verzendkosten.
Mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?
Het kan voorkomen dat je bestelling afgeleverd is bij de buren, omdat je op het moment van levering niet thuis was. Mocht dit niet het geval zijn kan je contact met ons opnemen per e-mail.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Ja dat is geen probleem, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Mits het product nog gesloten is en de verpakking geen beschadiging heeft opgelopen. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag retour. De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen per e-mail. We zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Let op: ivm de wet hygiëne kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen.

Wet koop op afstand: U mag binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, uw bestelling terugsturen naar ons zonder opgave van reden. We verzoeken u vriendelijk alle eventuele problemen aan onze producten binnen 3 dagen na ontvangst van uw bestelling schriftelijk (per e-mail) aan ons kenbaar te maken om een afspraak te maken voor een eventuele creditering of om het product om te ruilen.

Let op: ivm de wet hygiëne kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen.
Kan ik mijn product omruilen?
Ja dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met ons per e-mail. De kosten voor terugzending dien je zelf te voldoen. Let op: ivm de wet hygiëne kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen.

Garantie

Wat zijn de garantie voorwaarden?
Wij doen ons uiterste best om je producten in goede conditie af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat je een productie fout tegenkomt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Kan ik een klacht indienen?
Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets fout gaat in de productie, verzending of levering. Wij verzoeken je dan ook om hiervoor contact op te nemen met ons per e-mail dan kunnen we tot een gepaste oplossing komen en/of kunnen wij hier aan werken om dit in de toekomst te verbeteren

Registreren & Account

Hoe maak ik een account aan?
Je kunt een account aanmaken door rechts bovenin op ‘Registreren’ te klikken. Na het invullen van je gegevens klik je op ‘registreren’ en je account is aangemaakt.
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Je wijzigt je wachtwoord gemakkelijk in je account of door rechtsboven in op 'Inloggen' te klikken. Vervolgens zie je daar een knop staan met 'Wachtwoord' vergeten.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Als je je wachtwoord vergeten bent, vul je onder inloggen je e-mailadres in. Vervolgens klik je op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Lukt het niet? Neem dan contact met ons op.